Ai nevoie de asistenta?

De la prezentarea generala și utilizarea API-ului pana la instructiuni detaliate și notiuni cheie, gasești toate informatiile esentiale despre platforma apiefactura.ro și modul sau de integrare cu RO eFactura.

Vezi documentatie

Contacteaza-ne

Suntem aici pentru a iti oferi sprijin și raspunsuri la orice intrebari legate de serviciile noastre.

Scrie-ne

Email:

[email protected]
Suna-ne

Telefon:

021555-1051
Program de lucru

Luni - vineri:

10:00 - 18:00

Intrebari frecvente

Gaseste raspunsuri concise la cele mai comune intrebari despre utilizarea apiefactura.ro.

apiefactura.ro este un serviciu API proiectat pentru a facilita implementarea simplificata a aplicatiilor financiare cu sistemul RO eFactura.

Comunicarea cu RO eFactura este posibila imediat dupa incheierea procesului de adaugare a companiei in apiefactura.ro. Durata integrarii API-ului poate fi de la cateva ore la cateva zile, in functie de experienta și resursele alocate acesteia.

Abonamentele apiefactura.ro au costuri incepand de la €8.9 + TVA /luna. Pentru informatii detaliate te invitam sa accesezi pagina abonamente.

Pentru a putea comunica cu sistemul RO eFactura este necesar ca platforma apiefactura.ro sa fie autorizata in relatia cu ANAF SPV cu ajutorul unui certificat digital calificat in procesul de configurare al companiei. Ulterior sincronizarea si procesarea documentelor se efectueaza fara ajutorul certificatului digital. Detalii privind aceasta autorizare gasesti in aici.

Da, API-ul apiefactura.ro este compatibil cu trimiterea de facturi catre B2B, B2C si B2G, asadar apiefactura.ro este compatibil cu trimiterea de facturi catre persoane fizice, obligativitate fiscala incepand cu data de 01/01/2025. Apasa aici pentru detalii.